Πολιτική επιστροφών

O πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων.

1)   Τι είναι η υπαναχώρηση;

Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι βασικό δικαίωμα που δίνει ο νόμος και δίνεται σε κάθε καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση.

Είναι το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει να ανατραπεί η σύμβαση την οποία είχε καταρτίσει με έναν προμηθευτή ή πάροχο υπηρεσίας από απόσταση.

​​Ο Πελάτης δύναται να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, με πλήρη επιστροφή των χρημάτων του, σε προϊόντα που δεν είναι custom made εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.  Πολλά από τα προϊόντα του digramma , είναι εξατομικευμένα και παράγονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας του πελάτη σε διαφορετικές διαστάσεις, αποχρώσεις και σχέδια. Για τους παραπάνω λόγους τα προϊόντα αυτά δεν δύνανται να επιστραφούν για κανένα λόγο. Συγκεκριμένα κάθε προϊόν εκτύπωσης θεωρείται custom made, εφόσον εσείς επιλέγετε διάσταση, χρώμα και θέμα. Τα χρώματα που εμφανίζονται στα προϊόντα είναι ενδεικτικά και μπορεί να έχουν μια μικρή απόκλιση με τα πραγματικά λόγο διαφορετικών ρυθμίσεων σε κάθε οθόνη. Σε αυτά δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή.  Ως εκ τούτου

– ΔΕΝ μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή σε προϊόντα επειδή επιλέξατε λάθος διάσταση κατά  την παραγγελία,
– ΔΕΝ μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή σε προϊόντα επειδή επιλέξατε λάθος χρώμα κατά την παραγγελία,
– ΔΕΝ μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή σε προϊόντα επειδή ξεχάσατε να συμπεριλάβετε κάτι στο σχέδιο που μας στείλατε ή για ορθογραφικά λάθη που περιέχει το αρχείο σας.

  • Η επιστροφή εμπορεύματος μπορεί να γίνει σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, οπότε ο πελάτης δύναται κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης στο τηλ. 2411103066 εντός 5 εργάσιμων ημερών, να αξιώσει την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό. Στην περίπτωση αυτή  αναλαμβάνουμε με δικά μας έξοδα  την επιστροφή του λάθους προϊόντος και αποστολή του σωστού.
  • Και τέλος έχουμε κάθε δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σε εμάς σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται παρακάτω..

 2)   Πότε και πώς ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης;

 Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

 (α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

    (β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

    (γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

  • Εφόσον το προϊόν τηρεί όλα τα παραπάνω κριτήρια και επιθυμείτε τη επιστροφή του , θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο orders@digramma.gr ή στο 2411103066 και κατόπιν να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει στο κεντρικό κατάστημα digramma, στη διεύθυνση Παπαναστασίου 83, Λάρισα, Τ.Κ. 41222.

Παρακαλώ να θυμάστε ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων, αν τα επιστρεφόμενα προϊόντα πληρούν όλους τους παραπάνω όρους και είναι κατάλληλα προς πώληση κατάσταση.

3)   Το προϊόν που λαμβάνω είναι ελαττωματικό

Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα, έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

4)   Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξη.

Εάν λάβετε ένα προϊόν το οποίο έχει υποστεί ζημία, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Αν διαπιστώσετε οτι η συσκευασία έχει υποστεί κάποιου είδους αλλοίωσης ή φθοράς, παρακαλούμε μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως και επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 2411103066,  αναφέροντας το πρόβλημα.

Στην περίπτωση που αφού παραλάβετε την παραγγελίας σας, διαπιστώσετε ότι το προϊόν έχει υποστεί κάποια φθορά, ενημερώστε μας τηλεφωνικά. Για καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, σας συνιστούμε να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία στο orders@digramma.gr, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία άμεσα .

5)   Μη παραλαβή του δέματος.

Σε περίπτωση που αρνηθείτε να παραλάβετε το δέμα σας, τότε η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος. Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα.

 Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε άλλο λόγο δεν παραλάβατε το δέμα σας και αυτό επιστραφεί πίσω σε εμάς, αλλά ακόμη επιθυμείτε την παραλαβή του, θα έλθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για δεύτερη αποστολή αυτού. Η νέα χρέωση θα είναι ίσου ποσού με την πρώτη και το ποσό αυτό θα αντιστοιχεί στην διπλή αποστολή (προς εμάς και πίσω) του δέματός σας.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το digramma δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.

Περιορισμός ευθύνης: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

Για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος και την επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, τα έξοδα αρχικής αποστολής βαραίνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το ποσό προς επιστροφή.

Για την επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.