Πόσο σημαντικό είναι το λογότυπο

Κάτι μας λέει πως είναι πολύ…

Το logo είναι το κύριο αναγνωριστικό σας. Είτε είστε εταιρία, είτε κατάστημα, είτε ελεύθερος επαγγελματίας ή σύλλογος, πάντα χρειάζεστε ένα σήμα, που να συνδέεται συνειρμικά στο μυαλό των ανθρώπων με εσάς. Και πρέπει να ανταποκρίνεται στο ύφος σας 100%. Πριν λοιπόν σχεδιάσετε το λογότυπο, λάβετε υπόψιν τις παρακάτω συμβουλές μας 👇

  1. Να προσδιορίζει εσάς και μόνο. Αντιπροσωπεύει το ύφος σας και αυτό θα πρέπει να φαίνεται ξεκάθαρα.
  2. Το ύφος σας πρέπει να είναι σαφές, είτε είστε πιο καινοτόμοι και ακολουθείτε τις τάσεις, είτε πιο vintage και παραδοσιακοί, αυτό πρέπει να αποδίδεται σωστά
  3. Πρέπει να είναι minimal, ξεκάθαρο και να γίνεται κατανοητό εύκολα από το κοινό σας.
  4. Σημαντικό επίσης είναι και το χρώμα. Αναλόγως με το αντικείμενο, τα προιοντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει κάποιος, το χρώμα στο λογότυπο θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικό αυτού. Αυτό θα περάσει και στην ψυχολογία των πελατών σας.
  5. Τέλος, πρέπει να έχει εφαρμογή παντού. Κυριολεκτικά όμως. Πρέπει να είναι ευέλικτο για να μπει σε έντυπα (κάρτες – φυλλάδια – banners κτλ) μέχρι ρούχα, αναπτήρες, επιγραφές και φυσικά χρήση online (social media – internet – mail)

Ελπίζουμε να βοηθήσαμε λίγο

Για σχεδιασμό του λογοτύπου σας, ή επανασχεδιασμό του παλιού σας logo επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@digramma.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content